Konya, Beyşehir Yatılı Fotoğraf Çekim Gezisi

KONYA FOTOĞRAFİK YERLER, AKŞAM SEMA GÖSTERİSİ, BEYŞEHİR VE GÖLÜ, HUĞULU KASABASI SİLAH ATÖLYELERİ.
26 Ocak 2018 Cuma
Saat 23:00 Hareket.

26 Ocak 2018 Cuma akşamı Saat 23:00’da derneğimizden hareketle gezimiz başlıyor, Otobandan yol alarak, gerekli yemek ve ihtiyaç molaları verilerek, Cumartesi sabahı 06:30-07:00 arası Konya’ya ulaşmış olacağız, güzel bir sabah kahvaltısından sonra, Konya Fotoğraf derneği üyelerinden bizlere rehberlik yapacak arkadaşımızın, direktiflerinde, Kadınlar Pazarı, Sille eski Rum köyü, Tropikal kelebek bahçesi gibi yerleri gezdikten sonra, Safa Royal Museum otelimize yerleşiyoruz ve akşam yemeği serbest zamandan sonra, saat 20-21 arası, Sema gösterilerini izlemek üzere, mekana geçiyoruz, Sema gösterilerinden sonra otelimize geçerek günün yorgunluğunu atıyoruz. Pazar sabahı saat 05.45 uyandırma ile 06.00 da otelde sabah kahvaltılarımızı alıyoruz ve kahvaltı sonrası, 06.45 gibi Beyşehir’e yola çıkıyoruz, Beyşehir de ilk durağımız Eşrefoğlu Camii, Anadolu’daki ahşap direkli camilerin en büyüğü ve orijinalidir, daha sonra Şehir merkezi serbest zaman, Beyşehir göl gezisi ve ardından Silah yapımı ile ünlü Huğulu kasabasına gidiyoruz, son fotoğraflarımızı da burada çektikten sonra tahminen 15:00 gibi Mersin’e dönüşe geçiyoruz, saat 21:00-22:00 gibi derneğimiz de gezimizi sonlandırıyoruz.