Isparta, Burdur, Salda Gölü, Sagalasos Antik Kenti Yatılı Fotoğraf Çekim Gezisi

ISPARTA LAVANTA TARLALARI, BURDUR SALDA GÖLÜ, SAGALASOS ANTİK KENTİ, EĞİRDİR, ŞEHİR ve GÖL TURU

30.Haziran 2017 Cuma günü

Gece Saat 24:00 Hareket.

1.GÜN:

30 Haziran 2017 Cuma gece saat 24:00’de derneğimizden hareketle gezimiz başlıyor. Kısa molalar ile tahmini saat 08:00 gibi Isparta’nın Lavanta üretimi ile meşhur Keçiborlu ilçesinin Kuyucak Köyüne ulaşıyoruz, öncelikle Lavanta tarlaları gezilecektir. Burada dilediğimiz kadar kalıp fotoğraf çekiyoruz. Ayrıca dileyen katılımcılarımız lavanta kesimi yaparak oluşturdukları demetleri yanlarında götürebilmektedir. Burada oluşturulan reyonlarda köylülerin kendi ürettiği lavanta ürünleri (yağ, su, sabun, çay vb.), lavanta balı ve diğer köy ürünlerinden alma imkânımız olacaktır. Ardından, Kerpiç, taş ve ahşap yapılardan oluşan geleneksel Kuyucak evleri arasında yapacağımız gezimiz ardından, Salda  gölüne geçiyoruz, önünüze serilen bembeyaz kumsalları ve masmavi suyu görünce siz de buraya neden “Türkiye’nin Maldivler’i” benzetmesi yapıldığını anlayacaksınız. Yanına yaklaşınca sizi daha da cezbeden bembeyaz kumsal bölgenin magnezyum yoğun yapısından kaynaklanıyor. Göl suyu inanılmaz berrak ve gönüllü modellerimiz eşliğinde harika fotoğraflarımızı çekiyoruz, daha sonra Burdur merkezde Özeren-2 otele günümüzün yorgunluğunu atmak  üzere yerleşiyoruz.

2.GÜN:

Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası, Ağlasun dağının güney eteklerinde, 1400 – 1700 m yükseklikteki meyilli bir arazi üzerine kurulan, Antik Yunan’da Pisidya’nın başkenti olan Sagalassos Antik Kenti’ne gidiyoruz. Çeşmelerinin görkemi, dünyanın en yüksek rakımlı, 9000 kişilik tiyatrosu ve kendine has kaya mezarları ile bilinen Sagalassos Antik Kenti gezimiz sonrasında,  Eğirdir’e hareket ediyor ve ulaşınca Eğirdir’i keşfe başlıyoruz. Burada; Ulu Cami, Dündar bey Medresesi ve Eğirdir Kalesini gezerek Akpınar Köyüne çıkarak Eğirdir Gölünün eşsiz manzarasının fotoğrafını alıyoruz.

Tahmini olarak saat 15:00 gibi Mersin’e hareket ederek, saat 23:00 gibi derneğimiz önünde gezimizi sonlandırmış oluyoruz.